onsdag 18. mars 2020

Ølfat 5l startsett

Startsett og generelle Q 11. Man kan gjøre alt fra å karbonere på denne, til å fylle den med ferdig karbonert øl fra fat. Produsentens anbefaling er å bruke 3g sukker pr liter ved karbonering på. FastRackstartsett med to stk FastRack rammer og stk drip tray.


Hver ramme kan tørke og oppbevare inntil x 33L x 5L flasker. Prosessen med rengjøring og desinfisering av fat og ølflasker blir svært mye. FastWasher - Flaskevasker ( 5L - 75L).


Man trenger ikke ettergjære på fatet for å få kullsyre og slipper dermed bunnfall. Man kan senere fylle kullsyret øl fra fat over på flasker. Dette er et komplett . For timer siden — Vi kjøpte startsett og har utvidet med flere produkter og duppeditter. Diverse flasker til ølbrygging, 33L og 5L.


Er dette bra startsett? Var også et annet startsett her til 9eller noe med en del PET flasker. Jeg kjøpte en pakke med x Beerking 5l fat fra bryggeland for et par . Vi har supertilbud på 5l og 33l flasker ut Juli!


I denne videoen tapper jeg Melkesjokoladestouten på fat ! Jeg fortsetter å trene meg på å gjøre dette så lukket som mulig. Det resterende ølet tapper jeg på .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.