mandag 23. desember 2019

Kake til jentekveld

La deg inspirere blant hundrevis av kakeoppskrifter. Vi har oppskrifter på sjokoladekake, ostekake, pavlova, bløtkake og masse annet . Ikke la de gjøre det! Det er så enkelt å lage kake fra bunnen, alt du trenger er riktig oppskrift.


Her er fem enkle kaker du . Jeg har dekket kaken med en herlig, tykk marengsglasur som gir kaken et vinterlig preg.

Den tørkede frukten dynker jeg i litt (mye) konjakk, som gjør kaken. Denne kaken er veldig enkel å lage, og ser ut og smaker fantastisk. Gulrotkake er en generelt godt likt kake som passer bra til alle anledninger. For noen helger siden var jeg på hyttetur med noen venninner. Etter å ha gått tur i fjellet, . Skal ha jentekveld på fredag, og har lyst til å lage en litt fancy kake.


Er grundig lei av flate, seige sjokoladekaker, men er veldig åpen for forslag! Vi pleier å samles jenter, og tenkte jeg skulle bake noe til de.

Men tror jeg har brukt opp sjokoladekakekvota :). Er litt tom for idèer. Er dette verdens raskeste og enkle kaker ? Vi vet alle hvor kjipt det føles å sitte sliten i . Ta med barna på blåbærtur i skogen . Jeg har oreo-sjokolade-iskake i fryseren nå, kan avgi rapport om den om et par timer. Det var iallefall veldig enkelt, gjort . Jeg har hatt den med meg på middagsbesøk og jentekvelder , skal si deg den har vært populær!


Kan du hjelpe meg med en lettvindt og god middagsoppskrift? Og en kake eller annen dessert til en vinkveld med jentene. Vi er jenter som . Til blåmuggost kan du med fordel velge en søt kjeks, for eksempel pepperkake. Også godt brød er en fin partner til ost, for eksempel nøttebrø mørkt brød av rug,.


Kake Til Jentekveld. Brukerne kan velge bort personlig . Lyseblå Bursdagskake med snøkrystaller, - og “Daniel” i marsipan, i stjernedressen sin! Denne uken hadde jeg som dere vet jentekveld her hos meg, og jeg bestemte meg for å bake noe godt til oss.

Valget falt på eplekake, det . Vinter i lufta, kake i kroppen. Og denne lørdagen har vi tatt helt fri! Dagen ble igjen tilbragt i Stavern. Lykke var meget klar for pizza da vi rundet . Se flere ideer om Matoppskrifter, Oppskrifter og Jentekveld.


Pinterest: Jentekveld. Bedre enn sex kake - Franciskas Vakre Verden . Nydelig miks av to kaker … Les mer. Crostini er enkel, digg kosemat du lager på minutter!


Passer like bra for romantisk date som til konfirmasjon og jentekveld. Eller bare til deg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.