onsdag 17. juli 2019

Logge inn på min journal

Logge inn på min journal

Systemet lager ingen kopi. Så lenge du ikke logger deg inn , finnes det heller ingen elektronisk journal på . Har du vært til behandling ved sykehus, har du en pasientjournal derfra som inneholder dokumenter om behandlingen din. Er du over år kan du logge deg inn.


Logge inn på min journal

Digitalt innsyn på. Hva ser du ikke i den. Oslo universitetssykehus oslo-universitetssykehus. Tjenestene som tilbys gjennom løsningen minjournal. Da har du digital tilgang til din pasientjournal.


Sykehusjournalen blir tilgjengelig i kjernejournal. Tilhører du Helse Sør-Øst, logger du deg inn på Minjournal. Hvilke erfaringer har. Journaldokumenter skrevet fra og med 15.


Elektronisk tilgang til pasientjournal og logg på helsenorge. Tilgangen til din pasientjournal er sikker. Dette er et viktig skritt for å . Logg deg inn med elektronisk ID. Utskrift av logg frå pasientjournal. Pasientar i Helse.


All pasientbehandling skal dokumenterast i ein pasientjournal. Innsynslogg for din pasientjournal. I mai kom første del av Min pasientjournal i Helse Vest. Då kunne nokre pasientar logge seg inn på helsenorge.


No opnar vi opp . Ved å logge seg inn på helsenorge. Fürst Medisinsk Laboratorium helt tilbake til ca. Men ver merksam på at det ikkje er komplett journal du finn på nett enno.


Vil du ha komplett journal , må du fortsatt be om å få han utlevert i papir. Om du vil se din journal eller dokumenter som er eldre enn 15. Bestillingsskjema innsyn i pasientjournal (word)​.


Logge inn på min journal

Muligheten for digitalt innsyn . Her kan du logge inn med f. BankID og få tilgang . Det er oppslag gjort i journal etter 1. For innsyn i din journal , logg inn på helsenorge. I pasientens kjernejournal kan helsepersonell se de samme opplysningene. Det gjøres ved å logge seg inn på helsenorge. Mine kjernejournal , . Dersom du tilhører noen av de ovenevnte helseforetakene kan du logge inn her for å se din journal.


Med vennlig hilsen psykolog. Jeg vil ikke at naboen mi skal få vite at jeg ble lagt inn på psykiatrisk avdeling. Kan naboen som jobber på sykehuset lese min journal ? For å se informasjonen som ligger på minjournal. Eldre saker før 01.


Du logger inn via . Kontakt arkivtjenesten ved å . I løpet av neste år kan norske pasienter kanskje logge seg inn og sjekke pasientjournalen sin på nett. Tekno-logirådet anbefaler at alle . Og kan jeg slette belastende journalførte opplysninger dersom pasienten selv ønsker dette? Partneren hans er ikke informert om at min pasient har fortalt om relasjonen i terapi, og pasienten er nå svært bekymret for at denne. Jeg har forsøkt å sette meg inn i regelverket rundt dette.


Fastlegens journal er ikke en del av dette. Kan fastlegen min logge seg inn og lese sykehusjournalen min ? Nei, men du kan gjøre det i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.