tirsdag 16. juli 2019

Hvordan lage frostet glass

Av vanlige syltetøyglass kan du lage noe slående vakkert, som gir deg en både magisk og eventyrlig stemning hjemme. Har du lyst til å gå i gang med et . Frostet lysglass med gnikkiser. Tross navnet frostet.


Før jeg laget disse, tenkte jeg at disse er vanskelige å lage , men så feil kunne jeg.

Hvis du er usikker på hvordan gnikkiser fungerer kan du se fremgangsmåten her. Det er mye billigere å lage ditt eget frostede glass enn å kjøpe det ferdig. Se her hvordan du selv lager frostet glass. Mener jeg nylig leste om bruk av surmelk for å lage frostet glass ? Billig og enkelt å sette opp og å fjerne, men ikke egnet på pad pda fukt. Hvordan lage frostet glass eller annen overflate hjemme?


DIY matting Priser for å lage matte speil.

I den moderne verden opplever. Lys skaper stemning i julehøytiden og med noen tomme glass kan du lage personlige lykter. Koselig på bordet eller i vinduskarmen.


Genialt gjenbruk av flasker og glass. Hvis du liker å lage decoupage, kan du pynte de gamle sylteglassene dine med silkepapir, stoff og . Jeg fikk lyst til å lage meg nye lyslykter til nyttårsbordet mitt i går. Glassene fikk et frostet utrykk ved bruk av eggehvite og sukker. Jeg tok en runde i skapene og fant glass jeg kunne gi en makeover. Idag skal vi vise dere hvordan dere enkelt kan lage enkle lykter med.


La barna lage en hjemmelaget lyslykt. Så kan dere plassere et telys oppi glasset , og se på hvordan lyset får fargene til å skinne. GOD STEMNING: Disse tre forskjellige lyslyktene er enkle og lage og.


Lyktene kan man enkelt lage selv av syltetøyglass som man vasker . Jeg vil pusse den så det blir en slags frostet effekt. Hva skal jeg bruke til å pusse.

Finnes sånn frost plastfilm man kan legge på glass. De selger det på IKEA til . Planen min er å teste ut forskjellige måter å lage lysholdere av glass. For å lage disse trenger du syltetøyglass , frostet glass -spray og. Jeg har brukt tre pizzasausglass i ulike størrelser som jeg . Prøv en hjemmelaget oppskrift for å lage midlertidige frostet design på vinduene.


Her lister vi opp noen områder hvor frostet glass passer veldig godt. For kort tid siden viste jeg dere hvordan dere. Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre.


Jeg er sikker på at du har sett designene etset inn i glass på et tidspunkt i livet ditt. I dette prosjektet lærer jeg deg hvordan du lager et frostet glassskilt. Det er ikke nødvendig å lage , men det bringer virkelig prosjektet opp til et helt nutha . Produkt informasjon Flyttbar og gjenbrukbar Størrelse: Bredde x Høyde 210cm Størrelsen kan endres ved hjelp av tapetkniv og stålinjal på egnet underlag før . Det er måter å lage frostet glass dusjdører: Dusjdører i sandblåsing av glass.


Sandblåsing er i dag den vanligste måten . Det er bedre å velge en bestemt spray for frostet glass eller multifunksjonssprøyte tilgjengelig på nettet. Med disse fargene kan du lage vakre arbeider, bare . Lamper, speil, glassinnlegg med frostet mønster i fasader av møbler og dørbla tallerkener og mye mer er allestedsnærværende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.