onsdag 19. desember 2018

Genser dame oppskrift

Vil du strikke en genser , jakke, sokker, . Jeg ELSKER strikkegensere, og her har jeg samlet alle mine nye favoritter. For meg er strikking ren meditasjon og noe jeg elsker. En liten stund på.


Erles kosegenser (oppskrift).

Rundfelt Solgenser (oppskrift). Alt-jeg-ønsker-meg-til-jul Genser Dame ( oppskrift ). Inspirasjon til ditt neste strikkeprosjekt. Genser til dame med tofarget mønster, inspirert av gamle fiskergensere. R-7A - Genser med rundfelling til dame.


Vams PtSauesvart - 1 250 . Oppskriften er unisex og passer til både dame og herre.

Om du heller ønsker å strikke genseren i merinoull, finner du Fiskebåtgenseren i merinoull her. Red Sky by DROPS Design. Strikket genser med raglan i DROPS Sky. Arbeidet er strikket ovenfra og ned.


Følg lenken nedenfor for å gå til oppskriften. Raglangenser med trær bærestykke (herre) - Cecilie Skog 3. Alpakka Lin Dame. Og det er mye å. Finn din favoritt! Hent opp gratis oppskrifter til damer fra Järbo Garn!


Her finner du oppskriften til størrelse barn, herre og dame utarbeidet i . Ved kjøp av oppskrifter fra Sandnes garn og Rauma og Pt Design krever leverandørene at oppskriften. For å få ønsket mønster kreves litt øving, . Singeloppskrift ( oppskriften finnes også i en tykkere utgave og i barnestørrelser) Tilia fra. I all enkelhet genser.

Maskinstrikkede plagg. Håndstrikkede plagg. LOLA genser strikkeoppskrift. Inspirert av den opprinnelige Jubelgenser.


Den er også litt lenger bak, smalere i armer . Denne oppskrift er på norsk. Novise Genser strikkes ovenfra og . Koble av og strikk deg en lekker genser til våren. Det islandske garnet . Erfarne strikkere er vant til å lese oppskrifter , så oppskriftene er forkortet. Hvis du skal lage en genser er det lurt å velge et garn som du liker å strikke,.


Nå har jeg blitt en gammel dame som ikke skal jobbe mer så nå har jeg . Garnpakken inneholder alt garn og oppskrift til Aleksandra- genser i Cuzco- garnet. Gjestal er stolte av å være en av Norges viktigste varemerker innen garn, design og trikotasje. Genseren på bildet er strikket i fargene . Vår egenart er basert på seriøsitet, kvalitet . Dette er et samarbeid mellom Sandnes Garn og Cecilie Skog. På bakgrunn av dette samarbeidet . Pinne nr - kjappstrikka genser ! PrisNOK49inkl.


Beschikbaarheid : stk. Vi har over 5ulike strikkeoppskrifter til barn, dame , herre og hjrm og en. Kjøper du en garnpakke følger oppskriften med gratis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.