torsdag 1. november 2018

Staples bergen

Staples bergen

Uploaded by user. Mer informasjon. Bye9design lager journalkort og tags du kan skrive ut selv. For å hjelpe deg i . Hei, jeg titter innom i dag med et kort som er laget til mammaen min. Hun blir alltid glad for å få kort som hun kan gi . Det er mange år siden jeg fikk min første elektroniske kuttemaskin.


Den første maskinen min brukte jeg utelukkende til . Så har jeg prøvd meg på noen kort igjen. Slik ser kortet ut stående. Skriv anmeldelse. Produktet har utgått Erstatningsprodukter, tilbehør og reservedeler kan fremdeles.


Scrapbooking- kort. D-ark til scrapbooking og kort. Stort utvalg 3D motiver - både ferdig utstansede og til å klippe ut til å dekorere med på kort e. Ved bruk av 3D-puter får man fram. Ut fra et ark kartong har jeg laget to kort med en litt annerledes brett enn det.


Staples bergen

Her får du tips og inspirasjon til kortlaging, scrapping , forming, . Tusen takk for at du kikker. Jeg blir kjempeglad hvis du legger igjen en kommentar. Starter det nye året med et kort til en liten prinsesse. Wenches tidsfordriv, 0. Julias loft, 0. Visa fler idéer om handgjorda kort, korttillverkning, handgjord.


Brettekort kommer i mange ulike varianter. Vi har samlet sammen linker til tutorials og bilder av en hel rekke brettekort, interaktive kort , mappekort og 3D- kort. Vil lage både vanlige . I vår blogg finner du gode ideer og inspirasjon. Hver måned presenterer vi ny utfordring med flotte premier.


Staples bergen

Besøk oss - la deg begeistre. I dag hadde jeg en utfordring hjemme! Jeg sorterte igjennom restearkene mine, og planen var å scrappe STK kort med kun restearkene! Dette kortet er egentlig veldig enkelt, men ble liksom så fint med dette mønsterarket. Og det klarte jeg!


Pynten er punchet ut med diverse puncher og jeg har brukt klare raindrops i . Her finder du et stort udvalg af hobbyartikler til kortfremstilling og scrapbooking. Vi har massevis af tilbehør til kort og scrap , f. Hei alle sammen:) Det nærmer seg Mai med stormskritt og med det følger konfirmasjonstider. Tutorial på veske med kort i. Magisk mykt prisvinnende skandinavisk design . Vi har spennende varer innen papirhobby, både til kortlaging, scrapbooking, mixed media, og mye mer. Vi har også en garnkrok med garn fra Sandnes Garn og . Eller mange lager kort , for å si det som det er.


Staples bergen

Noen lager kort. Ikke bare firkanta kort , men runde kort , eksplosjonskort og hjertekort. Til bursdager, . Oppegår Viken - tidl. Salg av håndlagde varer: utklippsbøker, bokmerker, kort og andre papirhåndlagde varer, smykker, håndlagde ves.


Papirene er fra Magnolia og kommer fra den siste kolleksjonen With love. Det som er brukt her heter Rose .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.