torsdag 21. juni 2018

Bunadsbelte gudbrandsdal

Bunadsbelte gudbrandsdal

Sådan syer du en flot kurv efter mønster fra Auntiestwo. Jeg viser hvordan du bruger en. Kom-i-gang-Sykur. Med kjøpeguide for symaskiner og prosjekt som du kan sy. I de første leksjonene.


Lær at sy Stofkurve, og lad dig inspirere i vores spændende syunivers. Følg den nemme fremgangsmåde, samt videotutorial, til hvordan du selv kan. Klip en kvadrat ud på dit ternede mønster papir til min store stofkurv , har . Så se her, hvordan du syr en opbevaringskurv , der både er rummelig.


Trinn 3: Sett fast bunnen med nåler og sy igjen sidene, så du får to enkeltkurver. Trinn 4: Plasser kurven med stoffet du vil ha inne i brødkurven, . Luk derefter det ene hjørne af kurven , ved at sy kanterne sammen, som vist . Men vi tilbyr deg å sy forskjellige beholdere ut av kluter av stoff og klærlinje: kurver , boller, . Husk at stoffet du velger inne i kurven vil være mest fremtredende. Sjekk hvordan du kan lage ditt eget supertrendy gulvteppe i ull . Da setter vi i gang med denne lille sy -instruksjonen. Finn frem to stoffer . Til dere som syr. I stedet for å sy en rund bunn så syr jeg den som en pose med . Brødkurv ~ Bread Basket - Tutorial.


Skulle gjerne ha lært meg å sy litt jeg også. Sy en brødkurv av jeans! Les videre og finn ut hvordan du kan få bedre nytte av dine gamle jeans. Det ble det stoffet jeg hadde der og da. Nå gleder jeg meg til å sy flere kurver i ulike størrelser.


Må jo nesten bli noen påskekurver nå;) Liker . Sy rett og slett en søm innenfor den forrige sømmen, prøv for eksempel med cm. Du lærer også å sy en flott kjole og hvordan man kan sy et trekk til en kurv. Det er lettest hvis du vrenger kurven slik . Vil du sy boksen med stjernemønster, så les igjennom materialbeskrivelsen for denne. Kurset passer både for . Kutt alle deler. Marker delene med navn for å unngå . Tenkte jeg kunne vise dere denne flotte kurven , som lillegutten vår skal få.


Bunadsbelte gudbrandsdal

Denne lille stof kurv kan bruges til mange ting. Jeg skal bruge denne til brødkurv. Sy nu strimlen fast til cirklen ved at sy med stikkesting.


Du kan da opprette en kurv for å sy hvor du skal sette saks, nåler, thimbles,. Lag din egen kurv på 1-2-3! Lag en trygg og behagelig kurv til katten din som han vil elske ved å lage et hull i papp, lage en t-skjorte telt eller sy en genserkurv. For et par uker siden leste jeg en artikkel i Burda om hvordan man kan lage hårstrikk av. Som mange andre som syr syns vi det ofte blir liggende større stykker med reste-stoff som vi slenger i reste- kurven.


Bunadsbelte gudbrandsdal

Eller, hvis du har ekstra stoff igjen fra sy eller quilting prosjekter, det . Hvordan sy munnbind. Overfør kurv -malen til bakepapir, se hvordan på side 5. Husk å sy i hvert hjørne samt på kurvens to langsider, slik at alle de brettede kantene . Vi har mange flotte stoffer å sy av i butikken vår KREATIVE HENDER AS. Vi elsker hvordan de har brukt gamle belter på dette håndverket, også. Lag en stor kurv for å holde leker, eller lag et mindre for å holde frukt og grønnsaker.


Foto: Vivian Tran - brødkurv Cuff Bracelets, Coin Purse, Projects To Try,. Dette er oppskrift på hvordan sy en veldig enkel og fin stoffpose. Størrelsen avhenger . Klar, ferdig - sy !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.