fredag 9. mars 2018

Lag ditt eget bord

Lag ditt eget rustikke spisebord. Se vår guide, som gjør det mulig for alle å få et flott og . Her har det blitt brukt eike gulv på toppen, og stål til bein og bæring. LAG DITT EGET SPISEBORD. Når vi skulle velge spisebord til det nye huset vårt så stod valget mellom to bord.


Dette er nesten pinlig enkelt å lage – i tillegg koster det en brøkdel av hva et.

Totalpris for dette, inkludert bordben (som jeg fant på finn.no) samt. Du har inspirert meg, å jeg er allerede i gang med å lage mitt eget spisebord ! Slik lager du ditt eget skrivebord ! Hjemmesnekrede møbler har dessuten . Det er ikke så vanskelig å lage sitt eget spisebord. Her har vi brukt stål til bein og bæring av bordplate.


Slik forvandler du konsollbordet ditt til et spisebord! Det stilige konsollbordet som Katrine lagde kan enkelt brukes som spisebord . Så hva skal du gjøre om du for eksempel ikke klarer å finne akkurat det bordet du vil ha?

Svaret er enkelt: lag ditt eget ! Vi blir stadig imponert over alle de kreative . Sånn kan du lage ditt eget bord RuneHaraldsen viser hvordan. Lage kjøkkenbord Kjøkkenbordet bygger du selv. I dette innlegget viser jeg hvordan vi har steg-for-steg laget et helt nytt spisebord. DIY trebord design.


Men jeg kan nok ikke skryte på meg selv for at det er jeg som . Hvordan bygge utebord. Husk på lagerførte fliser ut lørdag 25. Design ditt eget møbel som passer perfekt i din stue, soverom eller kontor.


Her finner du tegneprogram fra flere av Møbelringens leverandører. BOLIGPLUSS: Du behøver ikke blakke deg helt for å få et fint spisebord. Av: Boligpluss - Video: Maria Svanevik, styling: . Fordelene med å lage sitt eget kjøkkenbord er mange.


Som nevnt kan bordet lages akkurat i den størrelsen man selv ønsker. Om du ønsker to, . Her viser vi deg hvordan du enkelt kan lage ditt eget plassbesparende bord. Dette bordet er laget til et rekkverk uten altanrekke. Har du en annen type rekkverk, .

Da kan du enkelt lage skrivebordet ditt selv. Du kan plassere et sidebord over forskjellige møbler og arbeide der oppe. Jobber mens du står.


Spisebord og sofabord i dette trendy materialet er å se overalt, og det med god grunn! Bordene er et blikkfang og er fort med på å løfte et helt rom. Folk elsker også disse ideene.


Konsollbordet er malt hvitt med beiset bordplate og hylle. Litt nytt og litt rustikt. Kathrine Haugholt har laget konsollbordet, som hun har . Trenger du nytt spisebor eller kanskje et ekstra fordi du venter mange gjester, trenger du hverken blakke deg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.