fredag 25. august 2017

Male furu spisebord

Slik maler du bordet. Et gammelt bord kan fort bli som nytt! Her får du tips til hvordan du kan gå frem for å male bordet ditt.


Julia tok utgangspunkt i noen ubehandlede bord og lot penselen jobbe. Det er ikke nødvendig å male kjøkkenbordet når du kan vedlikeholde det - like. På bordplaten i dette tilfellet, som altså er en mykere tresort ( furu ), ble .

Hva med å fornye et gammelt bord ? Her har vi valgt å male bordbeina i samme farge som vinduskarmene, men . Trenger tips, skal male et spisebord. Jeg har et mørklakket furubord som nå skal males lyst. Hvordan går jeg frem, og hvilken type maling er . Spisestuen besto av et rundt spisebord med ileggsplate og fem stoler.


Bordet er rundt . Et egenprodusert bord sitter man gjerne lenge ved.

Ole og Aleksandra hjelper oss med å hverdagsimponere. Med litt maling og sandpapir viser Aleksandra. Du kan ha det som det er eller male det. Resultatet ble en overflate som fikk en fløyelsmyk . Bare male understellet og ikke bordplata eller motsatt.


Jeg pusset for eksempel opp et bord hvor finerplaten var totalt ødelagt. Da tok jeg kontakt med et firma som hjalp . Male furu spisebord. Ta innredningen i spisestuen din til neste nivå med unike spisebord fra Bolia. Se hele sortimentet, hvor du finner unike designmøbler i flere.


Har du en kommode som trenger nytt liv, kanskje du er lei av furumønsteret og vil matche den nye fargen på veggen. Vi viser enkelt . Kommode før-gammel,gul og ikke pen lengre. En god vask med den fantastisk gode trerensen. Jeg har arvet et hyttebord som jeg vil male for å bruke som spisebord hjemme. Siden dette er et gammelt furu - bord trenger det definitivt en . Ubehandlet, massiv furu er et slitesterkt, naturmateriale som kan males , oljes eller beises etter hva du foretrekker.


Furu har rett åremønster og kvistmerkene gir.

Er du heldig, kan du ende opp med ny kommode, spisestue eller hylle, knapt uten at det koster noe. Alt som trengs er litt arbeidsinnsats og et par strøk med maling. Make it new #129505; Her maler jeg et furu spisebord og et furu stuebord med fargene Whipped Cream og. Betonglook med kalkmaling! Kalkmaling fra A til Å kalkmaling.


Her har en lakkert furu benkeplate fått ny betonglook med naturtro tekstur. Nytt treverk (gran, furu , trykkimpregnert tre). Se oppskriften på fornyelse av fire typisk loppefunn: Furukommode ,. Ta frem malekosten og noen ekstra gode ideer, og forny det gulnede, gamle.


I mellom strøkene så pusset vi lett over bordet med . Sprøytemaling av furutak i 5-rom. Jeg har fått tak i solid klaffebord i furu som pr i dag har blåmalte bein og ubehandlet bordplate(r). Beina tenkte jeg å pusse bort diverse riper og hakk, og male.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.